23 dec. 2017

Nytt inlägg på Tomatsidan



Hej på er i juletider! 

Jag kom på att jag inte gör så många tomatinlägg på denna blogg nuförtiden utan de finns ju på Bondjäntans Tomater. Jag får nog fundera lite på hur jag ska göra men den saken men tills jag har bestämt mig så flaggar jag över nytt inlägg på Bondjäntans tomater! 

Jag har ju börjat skriva tomatportärätt på tomater som jag har odlat. Först ut kommer mina favoriter så klart, de som jag odlar om och om igen. Tre har jag hunnit med hittills. Tänkte om jag skriver minst en i veckan så blir det några. Jag har nog odlat över 300 sorter genom mina år. 

Vi ses och en god jul till alla! 


1 kommentar:

  1. Thanks for sharing, great post!

    Áo khoác Đà Lạt chuyên sỉ và lẻ áo khoác áo khoác nam với giá ưu đãi nhất 2020. Luôn cập nhật mẫu mới chất lượng và dày ấm nhất kể cả với thời tiết lạnh giá các nước có du học sinh và xuất khẩu lao động. Aokhoacdalat.com được đồng hành cùng các bạn!!!!

    SvaraRadera