30 nov. 2014

Återhämtning


Återigen har jag behov av återhämtning. Det vill säga, ta det lugnt, gå på långa härliga promenader med hunden och kanske läsa en god bok. Så efter jobbet varje dag, drar jag i spaken och försöker balansera upp tillvaron, stryker många måsten. Ibland är det nödvändigt med återhämtning även för en många-bollar-i-luften-personlighet eller kanske framför allt för oss som inte vet hur man tar det lugnt.

I och med det blir det få inlägg här, tulpanlökarna är fortfarande inte nergrävda, ingen ny salva är tillverkad och så vidare, och så vidare... Men det får vara så. Ingen fara på taket tänker jag, det får ta sin tid. That´s it!

I´ll be back!


2 kommentarer:

  1. Ta din tid du behöver det är så viktigt. Jag skall snart gå i ide.
    Fast i år kommer jag att komma till botten av min måste hög och det var längesedan kan jag säga.
    Ha en skön tid och njut.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig frostbild. Man undrar vad vännen har i kikaren. Återhämtning är nödvändigt och måste ta den tid det tar, men jag hoppas du kommer igen med fler inlägg så småningom. Kanske nåt om salvor för det låter spännande.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera