1 sep. 2013

Glädjehuset i September



Glädjehuset i September är förändringarnas månad. Det är NU allt ska ske! Alla tomater, chilisar, auberginer och paprikor ska mogna och skördas. OCH sen ska man ta hand om dem på bästa sätt! Jag älskar att frossa i färska tomater och gör det gladeligen men jag vill också få till det med lite inläggningar. Så troligen blir det några inlägg framöver med vad som kommer från Glädjehuset. Om jag hinner ;-) Det har ju varit lite glest med inlägg på bloggen men jag ska försöka när jag har nåt att säga. 



Det är skönt när kalendern är tom men det är inte sanningen för denna månad. Näe som sagt, i September händer det mången ting och likaså i Glädjehuset. Sista helgen i September ska Glädjehuset vara tomt! Ja, helt tomt! För då ska Glädjehuset fyllas med nytt kutterspån och hönsen flytta in.



Näe nu ska jag ut och skörda! ;-)

2 kommentarer:

  1. Jag älskar namnet Glädjehuset och rubriken fick mig att småfnissa :-) Tänk nu har det snart gått ett varv runt!
    Kram Hélena

    SvaraRadera