18 nov. 2012

Efterlysning av lampor



Jag behöver er hjälp! Många ögon och öron är bättre än bara ett par... särskilt om man inte är så duktig på att hitta saker. Anyway, jag letar efter liknande lampor som är på bilderna. Dessa är underbara och kommer från House doctor, jag skulle absolut köpa sådana om jag hade råd... eller kanske inte. Svårt att avgöra hur mycket pengar som är rimligt för en lampa. Den billigaste kostar 1000:- och jag ska ha tre eller fyra så det blir för stor summa.

Så min efterlysning gäller;  liknande lampor eller samma till ett mindre pris? Eller något annat fint alternativ? Sista lampan är favoriten. Vill ju så gäääärna ha....

Tar tacksamt emot tips!


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Håller med... har tittat... men har svårt att hitta det jag söker efter, särskilt eftersom jag ska ha så många.

      Radera
  2. Ja, jag har kompisar som dragit nya sladdar i fräcka grislampor de hittat på loppis, så ja, jag håller med Hannele, ut och leta:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst har Hannele rätt. Och det ÄR snyggt med grislampor...
      MEN vi har ju grislampa hos hönsen... ;-)

      Radera