10 dec. 2011

Återbesök på Skansens julmarknad och hembryggarföreningen!








3:e året i rad har vi besökt Skansens julmarknad, allt för lillebrors skull. 1:a året och särskilt 2:a året var en fantastisk marknad med stor julkänsla. Detta år hade jag absolut ingen julkänsla och vi hade lite småbrått då vi skulle hinna med flera saker den dagen. Dessutom var det riktig snöoväder, småkyligt och snöigt förra året medan i år grått och trist och dessutom hade jag en grym huvudvärk -troligen starten på denna galna förkylning som kom dagen efter.

Men jag fick till några fina bilder på gänget från hembryggarföreningen. I år skippade jag smaka på ölen.... inte alls min grej. Men jag gillar kläderna :-) Och titta lite mer på bilden där bror rör om i kitteln med öl... eller rör och rör. Allt för konsten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar