27 feb. 2011

"Harvest Monday" lockar men det får lov att bli annat istället...


Jag har med förtjusning följt flera bloggar som har temat Harvest Monday och skulle också vilja blogga om detta temat: vad skördar jag på måndagar? MEN and that´s a big one, jag hinner inget på måndagar... Så jag har inte bloggat om vad jag skördat på måndagar... :-/

Men nu har jag kommit på att jag kan ju blogga om lördagar och söndagars skörd! Är jag inte ett geni så säg till?! (besvära dig inte :-) Så nu kör vi Harvets Weekand eller faktiskt Skördehelg si så där enkelt!

Igår tog jag mig i kragen och plockade frukter av Ballongblomma ute i snön. Glömsk som jag är så hade jag inte plockat dem i höstas men nu har jag tagit med mig några in. Hoppas på att det kan funka om jag öppnar dem och torkar dem lite snabbt. Annars är de väldigt vackra att bara titta på.

Ha en go söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar