19 nov. 2010

Kurs?


Just nu vill jag gå kurser. Jag vill inte gå arbetsrealterade kurser utan snarare något för mig... jag menar, kanske något inom hälsa, odling och trädgård eller nåt annat spännande. Vore ju roligt att gå en baka bröd kurs med Manfred, eller en lååång och härlig trädgårdskurs om ekologisk odling. Något som inspirerar!

Jag är anmäld till "Med råvarorna från bikupan, för kropp och själ" i januari. Och det kanske är lite bakvänt att jag ska gå på kurs om bin och stuff eftersom jag är rädd för de små rackarna. Men jag tänker att det är en del av terapin... och dessutom är jag mycket intresserad av produktutveckling av olika saker.

Har ni gått någon spännande kurs nyligen?
Finns det något ni rekommenderar?

2 kommentarer:

  1. Förra helgen njööööt jag två dagar av "planera och designa din trädgård". Superkul även om jag själv bara har småttiga 332 kvm, men man kan ju göra så mycket fint med att tänka till ett varv extra om sina odlingar och hur man skapar lite "rum" med och runt dem. Rekomenderas varmt!

    SvaraRadera
  2. Bin är så coola, det finns så otrolig mycket att lära om dem. Och man vänjer sig fort vid surrandet bara man är rätt klädd.

    SvaraRadera