19 dec. 2009

Äggskalning

En julutmaning från min bror.... Kul.

6 kommentarer:

  1. Ha, ha, ha Skitkul! Det ska jag prova. Vilket partytrick på påskfesten!

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur Göran, skit kul men jag tror att jag får träna ett tag innan. Jag tror kanske inte att det är så lätt som det ser ut.

    SvaraRadera
  3. What will they think of next...:-D Så ser det INTE ut när jag skalar ägg....

    Imorrn får vi se om Ernst gör bättre ifrån sig.. ;-)

    SvaraRadera
  4. Styling ala Anna: Om du inte skalar äggen så blir jag inte förvånad... tror att majoriteten använder en annan teknik :-)

    SvaraRadera
  5. Först nu tog jag mig tid att klicka på länken och kolla klippet.

    Och... jag skulle gärna vilja se honom göra det med ett nyvärpt ägg *skrattar*

    Men imponerande :o)

    SvaraRadera
  6. Koola Viola:
    Eller hur... attans vad det kan vara svårt att skala ägg ibland....

    SvaraRadera